piątek, 12 czerwca 2015

O SZARLOTCE: Recenzja



Właśnie pojawiła się pierwsza recenzja SZARLOTKI na blogu moje-ukochane-czytadelka.blogspot.com. Książka się spodobała; przytaczam tu fragment recenzji, a zainteresowanych odsyłam tutaj, by mogli przeczytać całość.

...Dawno nie czytałam takiej książki. Myślę jednak, że autorka chciała w nowy sposób trafić do czytelnika. Ja odnalazłam tu przepis na to jak oddać się drugiemu człowiekowi. Co to znaczy? Czy należy to traktować tylko i wyłącznie w seksualnym aspekcie czy duchowym też? Jak wygląda nasza prawdziwa twarz? Jak odnaleźć swoją drogę w życiu i przepis na szczęście? Pewnie każdy znajdzie w niej coś innego, ponieważ symbole można dowolnie interpretować. 

Książka momentami jest szokująca i prowokująca, zawiera parę gorących scen erotycznych. Wprowadziły one w tę książkę jakiś taki tajemniczy nastrój. Po prostu w niej pasowały. Niektórym może się ten panujący absurd nie podobać, wielbiciele nowości i refleksji znajdą coś dla siebie. Do mnie to trafia i przemawia. Czytałam parę godzin. Wszystko przez dużą ilość dialogów, a w połowie budowę jak dramat (podział na akty i sceny).

Ocena:4+/6

http://www.empik.com/szarlotka-machczynska-agata,p1109525447,ksiazka-p
http://www.przepisnaszarlotke.pl/2015/05/najlepsza-szarlotka-na-swiecie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz tu komentarz. Może masz jakieś pytania lub sugestie dotyczące bloga? A może czytałeś już książkę i chciałbyś podzielić się swoją opinią na jej temat? Napisz! Z chęcią poznam Twoje zdanie :)